Kayıt tarihi : 01/01/70
| Konu: Tahta dokusu oluşturma C.tesi Ara. 26, 2009 12:56 am | |
| | Tahta rengine benzer bir renkle alanı doldurun. (Web'te kullanacağınız için, RGB ve 72 piksel olması gerektiğine dikkat ediyorsunuz değil mi?) | | Filter/Add noise (yanda gördüğünüz oranlarda olabilir) uygulayın. Şimdilik tahta değil, olsa olsa suntaya benziyor:)
| | Aynı alana bu kez, Motion Blur filtresi uygulayın. Açı 0 olsun, Distance 400-900 gibi olabilir. Tahtaya biraz benzemeye başladı.
| | Tahtanın doğal dokusuna ulaşmak için, bir kez daha Noise filtresi uygulayın. 5-10 Distance yeterli olur. |
| Budak yerlerindeki dalgalı görüntü için, Kement araçıyla, gelişigüzel bir alan seçin. Feather değeri olarak 5-10 piksel yeter. |
| | Filter/Distart/Wave filtresini, değişik değerlerde uygulayabilirsiniz. Wave filtresindeki üçgenleri sağa sola hareket ettirerek, nasıl bir etki istediğinize karar verin. Yandaki örnekler, değişik değerlerdeki uygulamanın sonuçlarıdır.
| | | Elde ettiğiniz görüntüyü, değişik yerlerde kullanabilirsiniz. Biz sadece tahta "gibi" yaptık, ne yazık "talaş"ın o olağanüstü kokusunu duyamıyoruz... | | |
| |
|